דפוסי התנהגות שונים

אחד הדברים הכי נפוצים שאני נתקלת בהם בקליניקה, כאשר מטופלים לא יכולים להפסיק לעשות משהו שהם יודעים שהוא מזיק להם או לסביבתם, מצב שהרבה פעמים מכונה "הרס עצמי".  בכל זמן נתון, יש מאות אלפי אנשים שתקועים עם דפוסי התנהגות לא רצויים. דפוסים אלו יכולים לגרום כאב לאדם החווה אותם וגם להקרין לסביבתו. אתם יכולים לתהות, למה ההתנהגות הזו חוזרת כל פעם? אני נמצאת פה לעזור לכם להבין מה עומד מאחורי ההתנהגות הזו, מאחורי הדפוס הזה, מה מעודד אותו ונותן לו מוטיבציה להתקיים. ככל שתהיה לכם את המודעות כך תהיו יותר מצוידים למצוא דרכים לשנות את הדפוסים האלו ולשלוט בהם במהלך אתגריי החיים. בטיפול אנחנו נעבוד על שינוי הדפוסים האלו ונמצא דרכי התמודדות והסתגלות לדפוסים נכונים יותר עבורך.

הפרעות קשב וריכוז וההתמודדות בחיי היומיום
הפרעת קשב וריכוז מאופיינת במגוון התמודדויות שבאות לידי ביטוי בתחום הלימודי, הרגשי, ההתנהגותי והתפיסתי. הטיפול מסייע להתמודד טוב יותר עם קשרים חברתיים, קשרים עם בני המשפחה ובמסגרות לימודיות או תעסוקתיות. מסגרת הטיפול הבטוחה תסייע לילד לפרוק את רגשותיו ולהביע את עצמו בדרך שלו, ובכך כבר להרגיש טוב יותר עם האנשים בסביבה שלו.
הפרעת קשב וריכוז (ADHD) הינה הפרעה נוירו-התפתחותית המשפיעה על יותר מ-5% מאוכלוסיית העולם ופוגעת בכל תחומי החיים המרכזיים, כולל לימודים, תעסוקה, קשרים משפחתיים ומערכות יחסים חברתיות. באופן כללי, הפרעת קשב וריכוז מאופיינת בחוסר תשומת לב, מוסחות רבה, חוסר מיקוד, אי שקט, היפראקטיביות, אימפולסיביות, קושי במעקב אחר הוראות וליקויים בתפקודים ניהוליים חיוניים, כמו ארגון ותכנון, בזיכרון ובכישורים חברתיים.
יחד עם זאת, אנשים המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז לא בהכרח מציגים את כל התסמינים המזוהים עם הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בני נוער ומבוגרים, שכן ישנם תסמינים אפשריים רבים ולא כל התסמינים גורמים לאותם קשיים אצל כולם. חשוב לציין, כי ניתן לאבחן ולטפל בקשיי קשב וריכוז בכל שלב בחיים, כך שאם אתם חושדים שהתסמינים שאתם חווים הם תוצאה של ADHD אולם לא עברתם אבחון מקיף מעולם, אל תהססו לפנות למכון קשב וריכוז כדי להעריך את מצבכם הנוכחי ולקבל המלצות להמשך טיפול מקצועי.

לשם מה טיפול?

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל